lördag, december 05, 2009

Lördag!! =)

Hade en bra fredag.
Hem från jobbet, köpa godis i Sannegårdens Godis&Tobak(Ny grym affär), som förövrig har den trevligaste gubben som ägare. Helt underbar. Stackarn har redan haft inbrott. Blivit lurad på internet, telefon OCH det inbrottssäkra "glaset" han betalde 30 papp för. Tycker så synd om han!
Jag ser upp till dessa modiga människor som vågar starta eget. Han pratar rätt så bra svenska men jag kan ändå gissa att han har svårt att förstå alla svåra svenska ord.., är supertrevlig och positiv. Han kämpar verkligen...Grym människa. Varje fredag går jag till han och köper något gott. Pratar av mig, han får prata av sig. Vi fnissar och vi pratar lika mycket vilket är ovanligt..Jag tjötar hål i allas huvuden, men inte hans, klockren duo helt enkelt. ;)

Gick hem, bytte om, åt en äggmacka och drog och tränade ett 75 minuters pass med mamma. Heeelt underbart! Gjorde dock illa rumpan. Använde sånna joysticks. Bakom ryggen. Fastnade där på ett konstigt sätt och gummibanden smätte på rumpan som om jag blev piskad av Hulken himself. Gjorde förbannat ont!!!! Men den mår bra idag ;)

Efter träningen så städade jag lite och duschade. Drog hem till grannen Pepe och kollade idol! Erik ägde. Även om ja tycker ingen av dom ska vinna så va ändå Erik bra för första gången men ingen är värdiga vinnare för mig :P Jag pratade och pratade oooch pratade hål i Pepes huvud. Blir så pigg efter hård träning så jag tyckte änna lite synd om honom (haha)... Kan inte hjälpa att jag pratar så mycket...

Imorse drog Pepe till jobbet. Jag är kvar, städar lite och bäddar. Ska strax hem, träna lite på crossen (iaf försöka, såån träningsveerk). Sen blir de nog en till spraytan så jag blir kölsvart.

Pusss på er där ute. Ge kärlek. Prata med varandra och pyssla om varandra så gott de går nu i höstmörktret(som jag älskaaaaar) Så myyysigt va!! Hade aldrig velat resa bort nu. Älskar den krispiga luften, och det kalla mot kinderna. =) Helt underbart!!

Kraaam!!!

Inga kommentarer: