söndag, december 20, 2009

4e advent!!

Heeej alla goingar!!

Jag har haft en helt underbar helg!!! Fredagen var de bara soft. Slappt hemma hos Pepe och tv tittande. Igår kom oxå Amanda min syster och min kusins dotter Zoe som hon passade hem till Pepe...Vi fick många skratt må ja lova, hahah. På kvällen sen så kollde vi AVATAR 3D på Bergakungen. Alltså jag är mållös. Såååå grym film. Ja tycker de va grymt me 3D. Vissa grejer o filmen va helt klockrena med 3D. Rekomenderar de starkt!! Bästa filmen ja sätt hittils!!
Idag var de söndagmiddag med familjen och Alen. Mys som bara den!! Massa skratt där me vill jag lova!! hahah
Det är de enda ja gör nu för tiden. Alla jag är med , skrattar jag med. Underbaaaaart!!
Här har ni sötningen ZOe och Pepes skor hahahaha. Vi skratta så vi grät!!! :P




Nu är jag ny spraytannad och kollar Anna Ankas Jul på 3an hahahahah. SJukt!!
Puss på er!!!

Inga kommentarer: