torsdag, december 17, 2009

En vecka kvar!

..till julafton!!!! Hallå!? Julafton!!? Gud vad mysigt!!=)

Jag drog hem till Pepe igårkväll. Hade absolut ingen lust att vara hemma i rummet en kväll till. Jag var så pratsjuk. Och mamma och pappa sitter som två hökar vid sina laptops. Så ja kunde ju bara skita i att prata me dom :P. Så ser faktiskt vi ut varje kväll. Mamma och pappa i varsin del av soffan med en laptop i knät. Pappa med hörlurar på och mamma med tvn på. Haha. Jag inlåst i rummet med skit hög musik och datan i knät. Vilket liv man har?! Sjukt!!!

Drog hem till Pepe som ja pratade hål i huvdet på. Han bara "mm"ade och hade ingen direkt lust att prata hihi. Sen kollade vi Bonde Söker fru. Nästa år ska ja fan vad med. Det programet är som gjort för mig!! Hoppas de finns en kille för mig där ;)
Kollade sen Real houswifes från New Jersey. Bara "mina" program hahaha. Schysst jag är! ;)

Tidigt på kvällen där klagade ja på att ja hade ont i magen. Ni som har magkattar fattar nog vad ja känden. En ilande känsla under brösten, o bröstbenet. Det blev värre och värre. Skulle försöka sova, tog ett tag. Fick lite lite sömn men vaknade då och då och bara kved mig. Låg i fosterställning och rörde mig inte ur fläcken! uuuussch vad ja hatar magkattar!!

Vaknade på morgonen och låg fortfarande kvar i den jobbiga ställningen. Magen var som låst. Rörde ja mig så for benen snabbt upp mot magen igen. Ja kunde inte sträcka ut bena.

Jag har haft detta förrut. Och de jag borde gjort igår var att ta en PepcidDuo(stavning!?). Men Pepe har inte ens Panodil, hehe. är aldrig sjuk. Så ja fick snällt va utan, klockan var rätt mycket. Vilket sket sig idag. Fick sjukanmäla mig och försöka sova bort de värsta.
Kl 10 vaknade ja och satte mig upp. Gick som en 90åring. Böjd som attans!!! När ja väl va uppe så skyndade ja mig hem hit för hade ja lagt mig ner igen hade ja aldrig kommit upp haha..Jag fick iallafall tag i en GUDOMLIG tablett som gjorde att de släppte!!!! Herregud vad underbart. Har velat gråta av smärta. Och jag har hög smärttröskel, Tycker inte mycket gör sådär fruktansvärt ont men magkattar gör det!!!..

Nu ska jja inte klaga mer Jag mår super just nu! Är lite irriterad av att ja missade en dag på jobbet. Onödiga pengar som försvann!! Men så är de.

Jag ska va sängliggandes hela dagen. =) iskallt ut så ja passar på!! =)
Kraaaam på er!!
Förresten på lördag blir de AVATAR 3D!!! Faan vad gött!!!!! Längtar!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: