lördag, december 12, 2009

Veckan har varit bra! Hänt mycket men allt vill jag inte ta här.
Jobbet flyter på, vegeterianlivet flyter oxå på, men något som inte flyter på är kärlekslivet. Jisses vad öken det känns.. hehe. Ja måste skaffa mig en Karl!!!!

Jag har sackat ihop med morgonträningen. Har haft smärta i vaden så jag haltat. Så nu kan jag köra igång igen. Känns skönt!!

Men träningsrytmen sabbas när jag sover hos Pepe, vilket jag gör då och då. Titt som tätt. Så de är lite synd. Men jag gör så gott jag kan!!=)

Jag börjar irritera mig lite på alla frågor om mig och Pepe. Är de så konstigt att ja trivs med kill-sällskap? Gått 3år i en tjejklass med bara smink o sånt i gymnasiet. Jag jobbar med bara tjejer vilket gör mig galen ibland. Tisseltassel bakom ryggar, kränkningar och ännu mer tisseltassel. Killar är så mycket enklare. Så mer logiska.. Så bara för jag har en välldig nära killkompis jag sover hos så ska vi helt plöstligt dejta. Jag förståår folks syn på detta kompisförhållandet Det är konstigt för vissa. Det sticker nog i vissas ögon. Men såhär ligger de till.. Han är en jag föredrar att umgås med. även om jag saknar mina tjejer i Torslanda (L). men han är granne och har exakt samma humor som mig. Vi skrattar hela tiden..Vilket livar upp dagen efter ett hårt jobb. Vi har dejtat en gång i början för några årsen. Men de stannade på vänskaplig nivå istället. Nästan syskon-nivå.. Vi har pratat om att vi hade passat ihop som ett par. Men just nu är de bara vänskap..Vem vet de kanske växer fram som de gör för vissa?..Men de är inget jag går runt och tänker på..När de som det är,, och vi trivs med det.. Nöjda?? =) hehe.

Igår kollade jag Idol. Jag hade ju ingen direkt favorit, men erik var isåfall den ja ville skulle vinna. Vilket han gjorde!! =) Congrats! :P
Vid 00.30 slutade Pepe jobba och hämtade mig, köpte mcdonkan. Mums!! Sen hade vi skrattattacker till klockan seent på natten. hahah. Vi gjorde skuggor på väggen med händerna. Vi skratta så vi tjöt. Jag var en strutts!! ;) Han gör alla ljud till. Så grymma!!! Hahahahah vi skrattade så att vi grät...Han är 29 år, jag är 20. Märks ingen skillnad hahahahah. Lika barnsliga, lika störda!!

Just nu sitter jag här med syrran och ja har spraytannat mig. Lyssnar på hög musik och ska storstäda. 3 veckorsen nu hahahahah. Sjukt!! Damråttorna är som ja vet inte vad.. gigantiska!!

Först måste jag äta något. Lunch dax!!!!!

kraaam på er!! Ha de gott!!!

Inga kommentarer: