måndag, november 16, 2009

Vill bara gråta!

Vi har alla speciella minnen härifrån. Mamma, moster, syrran och jag. Och alla mina vänner i Torslanda.
Ja kan nog prata för alla eller de flesta att i högstadiet upptäckte man saker.
Nya klädstilar, hårfärger, frisyrer, sminkstilar, rökning, snusning, fester, kärlek, bästakompisar, galna sommarlov med sina vänner/klasskompisar.
Om jag bara ska prata för mig själv så.
Var det den tiden då jag:
Var knallröd så fort jag svarade på lärarens fråga.
Jag sminkade mig lika mycket som 10 elever tillsamans
Jag hade en blå-glittrig trampmoppe
Jag bytte klädstilar förjämnan(Hip hop, höga klackar osv)
Jag var väldigt dålig i skolan.
Jag hade 30 tusen tandställningar
Jag var tärna i luciatåget
Jag hade ständiga skrattanfall med mina vänner
Jag hängde i korridorerna och skollkade då och då
Jag var inte den populära tjejen men jag var den de flesta respekterade.

Hade måååånga underbara lärare samt vänner. Är tacksam att Torslandaskolan var mitt högstadium.
Nu finns den inte mer men mina minnen finns alltid kvar.
När jag ser denna videon vill jag gråta. Jag hoppas dessa killar fångas...Och hängs ut i alla tidningar framförallt ToRSLANDA-tidningen!!!!

Inga kommentarer: