lördag, november 28, 2009

Jag har varit en såkallad Plastmamma idag. Himla trevligt. Zoes mamma var tvungen att jobba på salongen så jag ställde upp och var mamma för några timmar.
Ja klarade de galant :) Lekt, matat, bytt blöjor och lekt ännu mera :)
Jag gick en stund i stan tills jag fick flipp av alla människor som viskade och glodde. Herregud vad är grejen?. Hade aldrig klarat att va en ung mamma. Hade fått flipp!!!
Orka me alla nedvärderade blickar alltså!..Väntar nog en 5 år till ;)
Känns som dom studerar en för att hitta fel.. Sjukt störande!
Jag och Zoe köpte BUS(brunutansol) på H&M. Hon lämnade fram allt i kassan. Vinkade hejdå och tackade för sig. Alla smällte. Jag blev bara mer och mer stollt...En perfekt unge är hon!!
Tackar, väntar på sin tur och är ett charmknippe!!Min lilla kusin-dotter Zoe. (L)
Vilken kärlek jag har till henne! Snuutttaaan!!!

Vi har ätit lussekatter och russin idag. Var helt underbart gott!! Hon var mer inne på russinen i lussekatten är själv bullen :P

Vi har hälsat på min granne jessica och deras katt gandalf. Vi har klappat chihuahua i lekparken. Vi har även matat min fågel..Hon älskar djur och ni har nog inte missat att ja gör de med ,;) haha!





Ikväll blire bio med Pepe. 2012 ska vi se...späännande!!! Hoppas ni har haft en bra lördag än så länge=) pusssssssssssss

Inga kommentarer: