fredag, november 27, 2009

Thank GOD it´s friday!

Jag har längtat och längtat!!

Kaoset på jobbet gör att ja drar mig för att gå till jobbet. Meen ja går såklart iallafall!
Mina kollegor gråter av stressen som finns i deras hjärtan. Jag håller mig, men jag väntar bara på att jag med ska bryta ihop. Dessa arbetsförhållande borde inga människor få stå ut med. Denna stressen är varken bra för oss eller barnen. Jag tycker de ska bli helt underbart att sluta den 23e. Jag kan lämna detta. Jag bor fortfarande hemma och har valmöjligheter i livet. Iallafall fler än mina kollegor. Många av dom har familjer, sambos osv. Dom kan inte bara sluta. Även om ja önskade att dom gjorde de...De skulle dom må b'ättre av.. Det borde finnas en lag hur man får arbeta osv.

Nu, idag är det iaf fredag. Jag har min 4e stägning idag. Känns sådär. Men fick sovmorgon iaf!
Tränade vid kl 08. ..Jag och min Crosstrainer kämpar mot mina extra kilon som dallrar på mig. ;) Varje morgon innan frukost kör jag. Känns underbart!

I helgen blir de Bio med Pepelainen...Och jag skall stå i köket och prova flera olika veggis-rätter=) Allt känns kanon iaf!! Även om den danskasalamin luktar underbart i kylskåpet så äter jag den inte.

Nu ska ni få höra min morgonlåt. Jag vill bara dra på mig höga stilletteklackar och dansa!!!

Här har ni videon. helt underbar är den. Ljuset, tjejerna och han! I LIKE!..Feelingen is the shit!
http://www.youtube.com/watch?v=rOg_IHwXWsk

Nu ska jag sticka..Kraaam!!

Inga kommentarer: