lördag, juni 05, 2010

Bildbomb på Broshan

På fredagkväll var David tvungen att jobba, och jag ställde upp som natt-matte för kvällen/natten. Det var något av de mysigaste!! Mamma och pappa är helt sålda i denna lilla grisekno. 5.5 månad gammal och sååå duktig och lydig. Jag blir ju som en stolt "mamma" då, helt underbart =D

Här har ni han, han som stulit mitt hjärta.




Efter morgonpromenade på Lördagmorgonen så solade vi på bryggan. Mkt roligt att kolla på.
Kolla in stilen me bakbena, haha





Frukosten på morgonen. Mums

Goaste sovkillen, hela natten låg han så, gärna munnen mot min. Mysigt!!!

Yes ja somna me sminket, bad habbit tyvärr..

Sköning, haha

Redig kille, sitter fint och väntar på bussen.

Mamma hittade han där, som Ferdinand under sin kork-ek(palm) och softa. Passade på att ta en tugga med. Mums me gräs!

Nyklippt gräs, lyckans dag för "gräs-älskarn" haha Mums.

Pappa fick bli hypnoteserad ;) "Du orkar inte meeera, ge miig diiin"


Nu ligger han här och snarkar, ska ha han inatt med. Mysigt värre. Pappa David jobbar så då får han vara hos mig, nybadad och go ligger han här och myser. Helt slut efter denna dagen. Imorgon blir de syskonträff i Falköping , ska bli jätte kul!
Mer bilder kommer imorgon antagligen, men på resten av helgens bravader.
Är lite för lat och trött för att ens lägga bilderna i rätt ordning eller snygga till dom.
*Gäsp*
Nu ska jag väcka lillskrutten och gå en kvällis. Sen ska vi decka i fosterstälning
PUUSSS

Inga kommentarer: