söndag, juni 20, 2010

Hund-helg.

Igår bestämde jag mig för att dra in till stan och ha en hel dag med David och hundarna Broshan och Lexus. Vi tog en frukost(han iaf, jag fick en morotskaka) haha. Sen drog vi runt , jag var på jakt efter två bikiniunderdelar och David var mer en gärna med =D Jag hittade dom TILLSLUT efter vi gått igenom stans alla H&M. =)

Sen drog jag hem, bytte om till mysisar och drog till Davids lägenhet i Vasa och var nattlig hundvakt. Trevligt, men två valpar är jobbigt!. 3 bajsningar inne och en kiss, haha. Inte lätt! Men den kärleken jag fick igår slår INGET. Helt fantastiskt vad en viftande svans och en fet slickning i ansiktet kan göra!

Kollade serien Sally hela kvällen/natten. Den är ju bara så grym!!!!!
Skrattade högt för mig själv hela tiden!

Gårdagens klädsel inne i stan. Svalt och härligt!

Små pluttarna joinade mig när jag bytte om i provrummet. Galgar är mumms =)

Nattligt mys med minstingen.

Bus vid 02-tiden. hahaha.


Lexus var lik sin mjukishund , hahah

GOSS-TIME!


Kl 02 fick killarna för sig att busa. Kolla in godingarna!!!


På dagen när vi drog till stan så gick de på två tiggare på vagnen, Broshan och Lexus kollade fundersamt hela tiden. undrade vad som hände. Så söta!! Innan jag började filma så satt dom båda två och vred på huvudena så sött som bara hundar kan. Dragspelet gjorde så konstiga ljud enligt dom. hahaha.
Nu blir det This is it på 3a.
PUSS!!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Hej Julia. Har läst några utav dina inlägg och tänkte höra om du vet vad jag skulle få betala för slingor på det stället du går ? Mvh Natta.