onsdag, juni 16, 2010

Run bitch run!!!

Drog ut imorse och powerwalkade/joggae en ny runda. Never again säger jag bara.
Fyfan vad mkt bilar och människor. Usch.
Ne får bli att ja håller kvar gamla runda men lägger på en till mördarbacke bara, hittat en perfekt!! Så unerbart jobbig =D Sån kick!

Blir inget pass ikväll då det blir myskväll istället me film och glass.

Så jag tränade styrka efteråt. Gick skiiit bra, så nöjd. Helt slut efter de, nu ligger jag på terassen, gjort de sen jag var klar me träningen.
Sommar!!!!!

En sak är säker, aldrig mer hotpants på träningen. Alla glodde och det såg ut som jag kissat ner mig 3 nätter i rad i morsmorstroserna efter ett tag, haha svetten syntes så groteskt!!!
Men luftigt och skönt var det, ska köpa ett par svarta =)




Nu blir de snart dusch och frisöööreeeeen. =)

Pussssssssssssss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
hamna här på ngt vänster & tänkte kolla me dej om du har ngt tips på en bra crosstrainer? eller du kanske inte har ngn koll på sånt?..:) jaja, man kan ju alltid fråga!

ha en bra dag!
/M