tisdag, juni 01, 2010

Hej, hemskt mycket hej.

Började morgonen med att powerwalka 50 min. På med billorna och ut i det fantastiska 1a juni vädret! Helt underbart väder.

Sen drog jag till körskolan, när jag kom fram var ingen där och jag fattade att jag tatt fel dag. Suck..

Hem igen.. Bestämde mig för att sola på terrassen. Härligt. Men svettigt. Fina Johanna ringde och sa att hon låg på bryggan. Så jag traskade ner till henne och där låg vi några timmar och fnissade. Brände ihjäääl mig på ena sidan halsen. Aj aj ajj.. Jätte fult dessutom. Men så blir det när de fläktar så underbart och man pratar så man glömmer att smörja in sig.

Imorgon var körlektionen och ska dessutom på återbesök hos Synoptik me lins-skiten. Ska kolla vad faan som står till, är jag allergisk, eller är det något annat?

Sen blir de hem och sola baksidan samtidigt som jag pluggar till torsdagen körlektion. =) Sommaren har börjat, men samtidigt har den intensvia teori-skiten slagit igång. Uuusch vad mycket det är. Blir galen. Heeela sommarn blir att plugga och dessutom ha morgonlektioner på körskolan. Det är bara att hålla mun och köra på! Körkort ska jag ha!

Jag hoppas ni har det fint i det fina juni-vädret. Ta vara på solen, känner jag göteborg så kan den skippa sol resten av sommarn. Så njut av den nU!! =)

Puss på er!

Inga kommentarer: