onsdag, juni 02, 2010

Onsdag 2 Juni

Vilken confident-boost jag fick av mig själv nyss. Min prestationhöjjande tablett gjorde susen i mina ben idag. Joggade ca 40% av rundan idag. Vilket inte alls brukar gå.
Åt en riskaka innan och tog min kosttillskott(omega-3, vitaminer/mineraler, Betakaroten/grapefruktextract, och min grymma E-911 tabletter från Gymgrossisten.)

Nu är jag igång med rundorna, kör intervaller och joggar så mycket jag kan. Ständig kramp i halsen och får kippa efter andan ibland. Men bättre ska det bli. Magen är ju kvar, mjuk och pluffsig är den, men under det har jag jobbat upp en bra grund. Det är DET jag vill visa upp och få fram inom en snar framtid.
Bort med airbagen på magen, den behövs inte längre (har man någonsin behövt den? ha ha ha). Kämpa kämpa kämpa!

Här har ni mig för ca en timme sen. Svettig, röd och bränd sen igår. Men otroligt nöjd och lycklig. Endorfiner. Varför har man aldrig gjorde detta förrut? Det är ju en kick man vill börja dagen med året om. Helt otroligt! Never gonna stop! =)
Skippade musik i öronen under träningen och varför har jag inte gjort de tidgare?? Möta dagen med fåglarnas morgonkvitter, höra vattnet slå lite lätt mot land och höra mitt flås, hörs min puls skena, höra det där som bara finns på morgonen. Underbart!


Eriksberg är helt jäkla fantastiskt , allt ser ut som ettt stort hotellkomplex, med skit snygga hus och lyckliga människor som tar vara på alla dagarnas minuter. Saknas bara pooler på våra gårdar så har vi hotell-feeling till tusen;) Imorgon blir det att ta med kameran på något sätt, ska visa er va jag menar.


Dagens skönaste låt jag trallar på!
Nu blir det körlektion. Pusss

1 kommentar:

joakim sa...

Håller med =) Bor också på Eriksberg och känner exakt likadant.. Bara poolen som fattas här :p En promenad i morgonsolen eller i nattens lugn.. Alltid lika härligt :)