söndag, juni 13, 2010

Carros Party

Jisses!

Vilken klockren kväll/natt/morgon det blev igår =D

Först tjejmiddag med massa go mat och efterätt och vin som flödade. Sen kom killarna och lekar drogs igång och alla tjötade på. Tror de samanlagt var 22 pers sen =D Jätte kul!

Drog sen me taxi till stan och festade gärnet på Nivå(Dödskul hade vi, ha ha ha) Jag dansade heeela tiden. Som alltid? Dansmajjan julia får igång alla på dansgolvet!

Sen hem när allt stängde, fick sova hos Carro även om hon inte var där *fniss* Vaknade på morgonen där, gick ner och kollade hur allt såg ut. Herregud, vilket krig! Vardagsrummsbordet som alla satt vid hela kvällen såg man inte ens färgen på. FULLT med ölflaskor/burkar, vinglas/flaskor osv. Inne i köket var det ca 10 tallrikar med intorkade "nattamat" och efterätter. Det var bara att sätta igång. Hemmafester har en nackdel, hahaha.

Jag och Martin (som förövrig knäppte en öl när hann vaknade och fortfarandevar full) hahaha vi började röjja. Fick 5 plastpåsar fyllda me glas och burkar. Hur mycket vi än gjorde så såg allt förjävligt ut, tyckte faktiskt synd om Carro som kom hem och de såg ut som vi satt och inte hade gjort ett piss, men så var det inte =D

Jag fixade så mycket jag orkade i köket och satte på diskmaskinen. Allt var klibbigt och äckligt. Men det är sånt man får ta när man haft JÄTTE KUL =D

Tack för en skit kul kväll alla, morgonen var sjukt kul med, hahaha. Störda människor diggar jag =D

Bildbomb kommer de närmsta dagarna, måste få kort bara. Han ta två på mig innan jag drog, och glömde kameran-fan hemma. Så jag lånade Carros och var fotograf hela kvällen =)




Tack till Henke som för övrigt är den omtänksammaste, generösaste, goaste människa jag träffat.
Mer behöver jag inte säga. Tror att jag har ett leende på varända kort jag är med på. Det säger en del om sällskapet man var med va?
GONATT!!!

Inga kommentarer: