tisdag, juni 08, 2010

Tisdag

Gladare Julie idag..

Skippade morgonenträningen och sov ut, fick en klockren körlektion med INGA fel och en körlärare som daskade till en och berömde en som han aldrig gjort förrut. Hem och dra i mig ett äpple och plugga teori som för första gången gick jätte bra. Nu regnar det och jag fixar lunch. Så sugen på att dra ut och jogga. Får bli senare. För nu blir det städning och mera plugg.

Karma kallas det.

------------------------------------------------------------------

Uppdatering av helgen DEL 2


Nästintill ingen träning i helgen. Bara fredagen och lördagmorgon( hade räckt för er kan jag tänka mig) Men för mig är det inget. Tar igen det i veckan =)
Helgen har varit helt galen. Massor av kul saker.
Grillkvällen var lyckad , grillade champinjoner, haloumi och marsmallows.
Alla var där typ, jag och David lekte med barnen( Zoe och Elicia) och Broshan charmade alla. =) Himla trevligt.
Hem tidigt för orken höll inte riktigt. Jäkla mensverk och ryggverk. Så jag drog hem och gossade med Broshan då David jobbade som vakt ingen. Jag passade mer än gärna goingen. Passade på att duscha han oxå. Det behövdes. =) Han var så duktig så!
söndagen så vaknade jag och Broshan tidigt och vi drog vid 11 tiden in till Centralen och mötte husse David. Vi skulle på valpträff med alla syskon i Falköping. Träffade även hela Davids släkt där med. Oväntat men jätte jätte kul! =D
Hundarna var helt undnerbara, alla var inte där, men några. Sååå vackra!!
Helt såld i denna rasen nu!
Hem på kvällen sen och jag var helt helt heeelt slut.
Men helgen var helt felfri. så det gör inget. =)
Carpe diem.

Inga kommentarer: