tisdag, juni 15, 2010

Sunny day!

Morgonen startade KASST, blev ingen morgonträning, vaknade seeent efter jag somnat om och var dödshungrig. Tog min vilodag idag även om jag hade bestämt mig för att röra på mig everyday efter min gigantiska gotte-intag igår. Men men så är det ibland.

Drog på mig bikinin och la mig på terrassen, svettades som en gnu, la mig på bryggan och snicksnackade med Nagel-Johanna och Skin Etc-Hannah en tid och fick lite sol. Sen blev det lite kallt och la mig på terassen igen. Så härligt.
Växlade mellan sol och moln hela tiden, klockrent på terassen! Blev en del teoriplugg oxå, kanoners!

Fina himmlen!

Favo-strandklänningen åkte på!


Molnigt och skönt

Soligt och svettigt värre


Kom nyss hem, slutade min 3 h låååånga Handledarkurs nyss. Helt död nu. Jag gick med pappa så jag kan övningsköra med han, känns bra att ha båda tillgängliga hela sommarn.
Mängdträning *tummen upp*=)
Imorgon blir de morgonträning och sen solning+plugg. Sen in till Självfallet hos Jessica och fixa håret, fyfaaaan vad skönt. Går inte att göra någonting!!!
Så tjockt, så oformbart och såååån utväxt!! Ska bli så skönt, efter timmarna på salongen blir de träning inne i stan.
Ser fram emot de =)
Nu blir de kvällsmat.
Pusss

Inga kommentarer: