onsdag, juni 09, 2010

Nytt för sommarn

Lindex hade en jätte fin klänning som jag köpte förrut.
Fin till stranden, en dag på stan eller med massa guldsmycken och fina sandaler. Älskar den =)
Lite kortare där fram och längre bak. Jätte fint!

Plus liiiite genomskinlig. Så en solig dag så ser men konturerna på kroppen under den.
Det gör den ännu finare!!


Körlektionen gick bra imorse, eller så bra det kunde i sen situationen. Blev ingen parkeringslektion för den tar jag imorgon.
Idag blev det att köra i stan, hjärtat satt i halsgropen hela tiden och jag var livrädd. Körde fel flera ggr och mot förbudskyltar, in på bussfiler, körde höger istället för vänster osv. Ja ni fattar..
Handsvett var ett faktum!
Imorgon ska nämligen jag komma en timme tidigare för Sarah min kompis har börjat på körskolan och har en lektion innan mig. Då ska jag nämligen följa med!! Super bra, och dubbel inlärningsmetod lixom! Ser jätte mycket fram emot det! =D
Hasse våran lärare rekomenderade oss detta. Att vi som ändå är arbetslösa , går på varandras lektioner och lär oss mer. Hennes fel och mina fel, och vice versa. Ska bli jätte kul iaf, sen ska vi hem till mig efter dubbelektionen och mysa, och sen vidare till teorin.
Min älskade Sarah, så längesedan man träffade henne. Barndomskamrater sen alla år!
Nu ska jag plugga här..
Pusss!!

Inga kommentarer: