tisdag, juni 22, 2010

Oddsen?

Jag tror på Karma, saker händer mig hela tiden och det beror på Karma tror jag.
Antingen är jag värd något, gjort någonting bra, dålig, hemskt, eller liknande. Det är denna typ av "religion" jag tror på. Är du dum mot någon, så ger världen tillbaks, är du god, ger världen tillbaks oxå. Gör du en bra handling, eller en ond handling, så slår de tillbaks på dig med allt möjligt. Sjukdom, problem(fysiskt/psykiskt) osv.
Detta gör att jag ofta väljer positiva tankar och handlingar så ofta jag kan, det gör mig till en finare person. Men de handlingar jag gör fel, då märks det tydligt på mig. Allt går emot mig.
Jag lär mig av livet på detta sättet. - KARMA

Nu är jag rese-pirrig, för imorgon går flyget till Turkiet. Och jag är nervös för flygningen, och att packa osv. Men samtidigt så himla glad att vi ska få åka!!!

När jag låg och solade nyss, så hände detta. vet inte vad som legat mot mitt lår, men något gjorde denna smile-gubben iaf.

Hur lägligt kom inte den?
Allt kommer gå bra, resan kommer bli lyckad och med många leenden. Don´t Worry be happy!

JAG LÄNGTAR SÅ NU!!!
Ska börja fixa mig nu, ska dra med syrran till Zoes dagis och hämta henne. SÅÅÅÅ Mys, ska ha en mysig dag i slottskogen i solen. Fika och ha de kul =D
Hennes födelsedagspresent från oss, lilla snurpan.
Gotta go.
CIAOOO!!

Inga kommentarer: