torsdag, augusti 14, 2008

Core Bosu

Kom hem från träningen nu. Core Bosu var på schemat idag. Det lät ju så spännade med en balasanbräda tillagt i passet=)

Jag säger bara en sak..

FY FAN vad jobbigt. Jag hade tänkt mig en såndär gammal hederlig trä platta med en lite boll man hade på gympan i 7an. Men nej nej här ska det vara en halv BOLL. Stor som fan oxå..

Man använde den hela passet, vände på den och hade sig. Mina ben är som gele.

Krävs koncentration vill jag lova. Så jag tror jag planerar in ett pass efter som har kondition i sig, så har jag hela rubbet klart sen, för den dagen då=) hehe..

Varför ser alla mina träningspass-ledar-killar ut att vara gay?
Snygga, rör sig skit fint och pratar gayigt...Är dom inte gay, så ska dom ta det som en komplimang att jag trodde dom var det. Verkligen..
För det är inte alla män som rör sig så som dom..

Take care

1 kommentar:

ET sa...

Nu fick du en sjätte läsare! :-) Om de ser ut som det/rör sig som det/låter som det - så är de det. Men det går alltid att fråga. Vad härligt att du gillar core/bosu. Kämpa på!