lördag, augusti 30, 2008

Gårdagen

Igår va det riktgit trevlig. Var hemma hos min underbara granne Pepe.
Dom spelade poker, det var jag och massa killar. Vi hade det jätte trevligt. Jag fattade inte alls pokern, men det var kul ändå :P
Vi drack och tjötade. Lyssnade på skön musik

GÖTTBULLAR!!! hahahha skojadumemejlr!!!

Janne fick mig att skratta gott med dessa citat.=)

Senare kom Bellma, en go och trevlig tjej, så jag fick lite girltalk med ..

När vi skulle sova, då alla gott hem, så kom Mattias flickvän, vem var inte det, om inte en från skolan , från musikklassen.
Frida =) Så det var lite kul, vad världen är liten!???

Jag och Pepe är sjuka idag. Snoriga, hostiga och dana. ;)
Det är synd om oss..


Hur skönt är det inte att ha en sådan här go granne 2 minuter ifrån mig????
Äntligen är han tilbaxs här i sin skit fina lya =)

I Just LOVE it..

Inga kommentarer: