onsdag, augusti 20, 2008

Usch

Jag skulle presic gå bort och sola solarium, köpa mig ett 10-kort. Bli lite brun igen..
Men när jag går in på Aftonbladet.se för att läsa nyheterna. Kom detta upp...
Jag fick mig en rejäl tankeställare.

Ni alla, måste se detta klippet.

Hon har solat mkt solarium
Solade mycket på semestern, nu har hon malingt melanom(hudcancer)
Överallt..

Känsliga tittar varnas..

http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsstil/halsa/article3126128.ab

Många av mina vänner solar, samt deras mammor, syskon osv.
Tänk på hur lovet kan förändras, Oavsätt ditt pigment, hur mycket leverfläcker du har, hur snabbt brun du blir. Så kan du bli som denna tjejen. Hur lätt som hällst.

20 min solariumsolning är som en HEL dag ute i solen, utan någon solskyddsfaktor.
Tänk er för..

Jag ska smörja in mig i brunutansol nu.
Luktar ingevidare. Men jag får lite färg iaf..

Ta hand om er mina hjärtan..

Inga kommentarer: