fredag, augusti 29, 2008

Sista dagen i Linné

Idag far jag hemmåt. Min vecka som kattvakt har gott jätte bra!
Idag gick jag inte till jobbet! Mådde så illa och sprungit på toa hela morgonen och natten. Kännt mig febrig och Inget har velat stanna i mig.
Som ni kanske vet så spydde en på dagis, så ja kanske fått något av han, fast det kom andra vägen ;)
Nu känns det bättre, så jag ringde chefen och sa att jag satsar på att komma på måndag igen.
Jag längtar nästan till sötnosarna nu. Alla pussar och myskramar man får av kelsjuka sötnosar..Dom har börja kalla mig Julia först NU, hehe 2 veckor tog det att få dom sluta säga Amanda till mig. (Min syrra har jobbat där jätte länge) Tydligen är jag lik henne.
- Mandaaaaaa!!?? Gung gung?!!
Det betyder Julia, ska vi gunga? hahhahahha
Sen säger jag, - Julia heter jag vill du gunga?
- Lulja (Julia på deras språk), dunga hött!??

hahaha dessa underbara röster asså=)

Idag efter jag fått i mig lite mat och sovit en stund så att jag fick tillbaxs energin jag missade i natt med alla toabesök, så mår jag bra, lämnat tbx några stövlar i butiken under mig jag inte velat ha, och köpt kakor och go dricka. =) Ska snart äta.. Laxpytt...jätte gott och nyttigt!

Idag träffade jag en trevlig lite halvnördig Amnesty kille, som gärna ville att jag skulle vara med o rädda världen. - Visst sa jag, hit me!!, hehe
Han va såå duktig, och fick mig att lyssna, sen kom det där med pengar. Hahahah när jag får min första lön nu ska det gå till nödvändiga saker, som busskort och vinterkläder. Inte att få ut en oskyldigfånge i afrika. hahha.

Mkt cred till han som fick mig att lyssna. =) Men tyvärr så är jag inte intresserad..

Jag har nyss damsugit, och jag råkade damsuga under en kudde där lilla katten ceasar låg, han flög en meter upp i luften och sprang som en idiot bort mot hallen och flög i en flyttlåda. Haha Där ligger han fortfarande och panikandas, hehe-. stackarn, han vill verkligen inte komma ut..


Hoppas ni får en trevlig helg..

Kramar

Inga kommentarer: