tisdag, augusti 12, 2008

Kattvakt

Jag ska vara kattvakt den 23.e - 30.e aug.
Hos dom jag var hos förra gången. Då bodde dom i Munkebäck, och hade katterna Simba och Siri.
Men nu när Siri inte finns mer, så har dom skaffat sig en ny. Ceasar tror jag han hette.
Dom har även flyttat till en lägenhet mitt i Linné, Plantagegatan, mitt emot hagabion tror jag det var.
Ska bli jätte kuuuuul!

Här är Simba som jag passade förra gången. Han kissade ner alla mina grejer och stirrade på mig vart jag än gick. Jag hoppas han behandlar mig bättre denna gången =)
Men man har en speciell kärlek till honom ändå!

Här är den nya katten jag inte träffat. Ceasar. Ska bli jätte kul att träffa på honom. Han är rätt lik Simba, så jag hoppas han inte tar efter hans galenskaper. Kan man ha en sötare mun?,Gud vad söt.


Wish me good luck, and noo pee over my stuff!

Här är Siri, den underbart leeena katten som blev påkörd när hon slet sig från kopplet. Jag saknar hennes söta prat, hennes busiga grejer som att bita i tårna, klättra i gardinerna, bita Simba i svansen när han åt osv. Hon har en välldigt speciell plats i mitt hjärta... Från att bara vara en hundperson när jag kom, gick jag hem med en katt i mitt hjärta. Och ett minne jag sent glömmer.

Jag saknar henne så...

Vila i Fred hjärtat

Much loove looove loooove// Byee

Inga kommentarer: