fredag, augusti 08, 2008

Fredag

Hej alla!
Idag är det fredag, imorgon är det bröllop och dop. Ska bli spännande
80 gäster, massa människor från afrika, holland och Usa. Och såklart lite svenskar hehe.
Jag provade mina kläder som jag skall ha, mina vita jeans och en fladdrig topp till.
Jeansen hade jag med mig till grekland. Där tog det stop vid KNÄNA och jag fick verkligen inte på dom.
Mamma sa att det förmodligen var vätska för det var så varmt.
För igår gick det perfekt att få på mig dom. Gled på som en handske!
Skönt!=) Inga extra FETT kilon då, utan det var bara vättska =)*pjuu*

Angående fett, jag ska träna röven av mig nu när höst schemat kommer till Friskis&Svettis.
Ett nytt pass heter Core Bosu , vilket är ett vanligt Core-pass(För er som inte vet vad det är är det för magen och ryggen)
Men Core Bosu är Core med balansbräda! How good?..Såå bra ju! Så det har jag lagt in på mitt schema. Ligger seeeent på kvällen, men det får vara! Här ska det tränas!

Idag ska jag och mamma baka bröd. Vi är så rastlösa.
Det är så fruktansvärt dött på min mobil, inga sms. =(
Det är så lätt att gå ner sig helt när man har ett komplicerat privatliv.. fy!
Men det gäller att tänka positivt...
Livet är inte slut för att något går fel i sin planering..

Jag har köpt en kalender, i´m ready to change some diapers on the kindergarden!! Hit me!

Inga kommentarer: