måndag, augusti 04, 2008

Godday mate!

Idag är det grått. Riktigt grått och regnigt. Är hösten här? Hoppas nästan det? Eller gör jag det!?
Igår var jag och Joakim på liseberg. Vi åkte inget utan la pengar på o spela istället!. Jag vann inget man han gjorde!!! Stjärnvinnst på Toblerone och 2.a pris på Center. Yumm!!
Jag fick så klart mitt älskade sockervadd!, en sur blåbärsrämm och en GIGANTISK Popcorn!! =) Vi åt halva till Carl Einar Häckners show, han va grym! Hans "gäst" eller vad man ska säga va inte så dum hon häller. Snygg som attan och VIG OCH GRYMM på att balansera o att göra tusen grejer samtidigt!! Snurrade en slags fillt med fötterna och stog i brygga typ. Ah, gud det var så grymt!
Jag kom hem med tobleronen och centern. Gissa vem som blev glad????? haha Mamma högg in på popcornen och pappa mölade i sig toblerone.
Jag åt en center-rulle till frukost och en toblerone. Gud, när ska jag sluta? jag får ont i magen ju!
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Mamma och pappa ska lämna lite grejer till Jessica(Kusinen) och samtidigt hälsa på lilla Zoe.
Bröllop och dop den 9e! Wiiiee!!! Längtar!!
Jag vet inte, men jag tror jag skall fixa mig snart och dra in till stan. Kolla om man kan byta batteri och armbands-grejjs på min klocka jag köpte i greekland för 14euro.
Värt ett försök iaf! Vill kunna lita på tiden på min handled. och slippa oroa mig att det är fel.
Dessutom är armbandet man spänner fast lite knas. Kan lossna lite då och då.
Ikväll är det Bio med Jocke. Jiddra inte med Zohan ska vi se.

Jag ska fixa mig nu.

najs? i knoow!!

Inga kommentarer: