onsdag, augusti 27, 2008

Ännu en dag förbi

Heej goingar.

Sorry! för dålig uppdatering, har inte riktgit orkat logga in här.
Jag har det bra, jobbar för fullt på dagiset.
Barnen är underbara. Man vill ta med sig alla(läs vissa) hem. hehe ;)
Idag spydde en, nått groteskt, först en sådan "vanlig", sen så sa vi
- Oj då, vad hände? Satte du i halsen?!"
Vi han knappt sluta meningen innan det kom en fontän ur han, hur får det plats så mycket vättska i en sådan liten liten kropp?
Jag erbjöd mig att ta upp det, ni läste rätt. Erbjöd mig!!!??
Jag fick himla mycket beröm för det..
Jag kände att jag hällre får gjort det, så slipper dom.
Det krävdes en hel stor rulle med papper för att få upp allt. Fyy!!
Stackars han, säkert magsjuka.

Jag sitter här på golvet och gossar med katterna. Väntar på att maten ska bli klar. Ost toretellini med grädde och vitlök. Yumm!!*hungrig*

Jag råkade se en stor kaka i deras skafferi(Dom jag bor hos och passar katterna åt)
Jag hade ju lovat mig själv att inte äta sådant på vardagar, men jag var för hungrig för att förstå mitt hot jag gav mig själv i huvudet. hehe
Jag åt upp hela, förlåt! *skämms*

Hur kan man ha sådana godsaker hemma???? Och samtidigt vara smal? Förstår inte dessa folk!!!! hahaha :P

Nu är maten klar! Luktar ljuvligt. Det tycker katterna med.
Tatt fina kort på dom. Kommer in någon dag =)

Inga kommentarer: