fredag, januari 02, 2009

2009

Hmm! Jag har lite saker klart för mig hur mitt 2009 ska se ut.
Vissa mål jag vill uppnå. Några av målen är, att mina 2 operationer ska gå bra.
En är nu i januari. Ska operera in en titanskruv så jag kan få en tand där jag saknar en. Och den andra är min läppförstoring. Ta vävnad från höften och lägga in. Eftersom jag har ett ärr rak igenom min läpp påvänster sida så är det enda sättet att göra det hyffsat jämt. Det kan bli värre oxåå, men jag får ta det isåfall. Alla operationer jag gjort har varit chansningar.

Sen mitt tredje mål är körkort!

Mitt fjärde är att resa!!

Mitt femte mål är att börja träna lika mycket som jag gjorde förrut. 4-5 dagar i veckan.!


Jag fårse om det blir något plugg detta året. Eller så blir det att vikariera på dagis runt om här!



HUNDMÄSSA IMORGON!! Wieeee! =) Vizslaaaaa!!

Inga kommentarer: