torsdag, januari 01, 2009

Nyår! 08-09

Började göra iordning mig och fixa mitt hår hemma rätt tidigt. Efter en stund kom Keith och skulle hämta sin sprit han hade hos mig. Han hade med sig 10 röda rosor till mig. Herregud, alla dessa rosor gubben. Men jag kan ju bara tacka och ta emot=)
Ja hade bokat med underbara Jessica(grannen längst ner) att jag skulle hjälpa henne och hennes hår kl 18, så Keith följde med mig ner. Ja gossade lite med deras underbara Gandalf. ÅHhh! Som en hund! Snuttt!

Jag och Keith skilldes åt... och svar JA vi är inte tillsamans. Vi eller rättare sagt HAN kan inte hålla sig ifrån mig, haha jag har sån dragningskraft! ;) Ne skämt o sido....vi fårse hur det blir i framtiden. Men just nu är det långt ifrån bra känner ja...


IALLAFALL! , så drog jag till Pepe min granne! Hade det sååå otroooligt trevligt och kul. Hans vänner var helt underbara. Dom tog hand om mig som en prinsessa! Jag var dock den enda som dansade! Hehe. Men det gjorde mig inget. Jag hade kul!! Och dom som kollde fick sig ett par goa skratt! Jag var ju lite påverkad, SÅ det fanns inte så mkt hämningar kvar!


Jag hade min söt klänning och lacktajts! Kände mig riktigt fin!

Där ser ni sminket. Lite grönt körde jag på!

Tolv slaget!!


Det perfekta kortet! Haha NOT! Sorry Pepe!
Jag och pepe med eld-ögonen!
Jag och underbara Mattias i hissen påväg ner till bryggan

KLOCKRENA gänget! Nere vid Eriksbergs hamn. Vi var inte ensamna direkt!
Helt underbart gäng asså.
Fr vänster: Rickard, Mattias, Kirsi, Micko, Bellma, Anton.
Sen där nere: Pia, Sony och Pepe!


Hoppas ni hade lika kul som jag!!


KRAM

Inga kommentarer: