torsdag, januari 22, 2009

Play

Detta är gruppen Play från sverige, jag var ett stort FAN av dom när jag var lite yngre, vet inte hur mycket ja lyssnade på dom och stod och dansade framför spegeln. Dom ver helt klart i klass med SpiceGirls enligt mig. Och jag avgudade dom. Specielt the leadsinger Faye. Hon är den rödhåriga som i denna videon sitter i en bur. Denna låten har betytt välldigt mkt för mig. Hade en tuff tid med killar och dåliga rykten spred sig om mig. Denna låten satte jag på när jag kom hem från skolan. Den gav mig ett bra sjäälvförtroende inom kill-fronten.

Texten var som skriven föör mig.

Detta klippet är samma grupp fast här är Faye borta, hon slutade i gruppen efter ett tag. Vem tog hennes plats? om inte Janet som är aktuell i Made in Sweden i kanal 5.

Hon är så otroligt duktig, och detta klippet visar hennes rösttallang.

Kolla och njut. ;)

Inga kommentarer: