torsdag, januari 29, 2009

Femmis.se



Denna sidanhttp://www.femmis.se/Femmis gjorde att jag satt uppe hela natten igår.
Var helt inne i den ssidan och dess fakta och berättelser.
Den sidan är för ensamstående mammor som gjort provrörsbefruktning på en klinik i Köpenham.

Vad jag fattat det som så får man bara sperma från en donator eller från provrör om man är över 18 och bott med sin kille i minst ett år i Sverige. Man får inte vara ensamstående.
Men vart tar dom som inte riktgit haft den turen vägen? Ska dom gå barnlösa?
NOPE!!

En klinik i köpenham är där för singlar som vill ha barn.

Mitt hjärta smälte när jag läste alla berättelser på hemsidan.
Många som inte hittat den rätte och var redo för barn. Sökte upp denna kliniken.
Dom sa, -Barn kan vi kvinnor inte dra ut på förlänge..vi har ett utgångsdatum för barn... Kärlek går att vänta på..
Så för många var detta ett självklart alternativ.
Jag är en av dom. Jag SKA HA!

Många kvinnor kallar dessa kvinnor för EGO som skaffar barn när dom inte har någon man.
Men hur ego är det att låta ett annat liv få komma till världen? ge den ALL uppmärksamhet och kärlek?
Jag ser inget ego i detta alls.

Detta fick mig att bli lugn. Hittar jag inte kärleken så kan ja ändå få barn.
Är jag redo men inte har någon man vid min sida, så finns det donatorer :)
TACK DANMARK...Sverige borde ta efter.


Nu ska jag och jessiva äta muffins!!

Ciao

Inga kommentarer: