lördag, januari 17, 2009

Mm yummi!

Bakat muffins! Luktar juvligt!
Tog ut dom 1 minut före, så dom inte är för hårda på ytan, för då kan inte jag äta dom. Måste vara mjuk för min lilla sargade mun ;) haha!

Idag ser jag ut som en snusare. Hehe med riktig jävla prilla inne, hahaha. Skit fult.
Svullet och ömt som bara den.

Pappa har köpt massa Varmakoppen till mig och även två förpackningar Kungsörnen Sockerkakesats. Helt underbart. Bara hälla ut pulvret i en bunke och tillsätta 2 dl vatten. Vips! En underbart smaskig smet som man kan hälla i formar och det blir underbara perfekta muffins. Han har även köpt bakpotatis som ja kan tillaga med massa smör o salt. Det slank ner igår iaf! Så får jag lite näring. Han köpte även blomkål som ja kan kokasönder ;) MUMS!!

Jag är rätt glad idag känner ja. Har en skön känsla att det värsta jobbet i min mun är över. Skruven är inne, den ska bara växa fast i benet sen ska bara tanden in och limas på. Känns skönt! En sten släppt från hjärtat.
Snart har jag en fin tandrad i munnen och som faktiskt sitter fast i min käke. Ingen protes som gör att ja känner mig som en gamling som haft röta i sina tänder. Jag föddes faktiskt utan en tand så det så!


Nu ska jag bege mig till min säng med ett gäng muffins. Mummsi!
Much Love!


Inga kommentarer: