torsdag, januari 08, 2009

Skön känsla..

Efter yogan igår har jag bannemig träningsverk i hela ryggen. Detvar helt klart den där plankan man skulle göra. Hela jag darrade. Så tråkigt att alla mina muskler försvunnit.
Syns och känns i hela kroppen att ja absolut inte har en enda muskel i trim.
Skulle tränat afrodans idag. Men när ja tänkte mer på vart passet skulle hållas så va ja inte så sugen längre. Hela gymmet har första parkett för att se mig hoppa runt och göra gräs-dansen och be solguden om sol. Nej tack, hahha!

Jag har ställt klockan på 9..ska ha 2 pass på raken vettni! Känns bra..

Nyss lagat en stor omelette med hackad kalkonbröst med chili smak i. Och till det, massssaa go brocolli. Yumm Yumm!!

Jag sitter här nyduschad och freesch!! Insmörjd i brunutansol. Lucktar inge vidare, men ja bryr mig om min hud. Jag tar igen solbrännan med min resa i sommar! ;)

ooooh its gonna be najs!! ;)



Har ni inte sätt YES MAN än med Jim Carrey, så MÅSTE ni se den.. Så klockren!!!!

Inga kommentarer: