torsdag, januari 08, 2009

Unga mammor


Har ni sätt det programet, eller det kanske heter Unga mödrar? aja dom filmar danska unga kvinnor som är mammor.

Jag blir helt paff. En var 16 år när hon fick barn. Nästan alla dom filmar har ingen man vid sig. Dom går där höggravida och har inte deras barns pappa vid sig. Det är så hemskt. Visst, vissa har skaffat sig nya pojkvänner. men inte alla.
Man får se förlossningar, vilket ja tycker e grymt spännande. Någon gång kanske jag ligger där och gnyr och pustar. Och skrika ut e o annan svordom, hahhahhha. fast då ska ja fan me ha en man brevid mig och vi ska ha varsin ring på fingret och inga problem i förhållandet.
Har man inte det, ska man fan inte skaffa barn! Morr!

Något jag stör mig på, är att alla jäävla danskar RÖKER. och det som gör mig förbannad är att dom röker som fan UNDER graviditeten, och när den lille väl kommit. Vad fan!?? Barnmorskerna tjatar på dom att det inte är bra för barnet, varför slutar man inte ?
Ja hade satt en kniv runt halsen. Hotat dom lite..så vips var det klart! ;)
Nu är det så att ja drar inte alla danskar över en gräns... när ja va i danmark förra året..såå rökte alla på stranden. Så ja har inte hittat på faktan...9 av 10 rökte. Det kallar jag alla, haha!
Fy!! Nu ska ja se på Ellen. I love her

Inga kommentarer: