fredag, januari 23, 2009

Fredagamys



Jag, mamma och pappa var på Coop och handlade oxfile, potatis och grönpepparsås. Så gott! Jag skulle aldrig kunna bli vegetarian!! Förlåt alla älskade djur som har det svårt där ute. JAG ÄLSKAR ER!!! FÖRLÅT!


Väl inne i affären så hämtade jag ut mitt paket från Eleven.se. En parfym för hår, rum eller på kläder. Luktar vanilj och jordgubb. Jätte härligt att ha i håret när man är på stranden. Då man oftast inte har parfym på kroppen.

Träffade på Jessica och Sarah också... SÖTUNGAR, älskar bara ihjäl dom. Vi har så mkt minnen från Torslanda. Samma klass alla år..och typ grannar. Vi kan nog aldrig sluta skratta om vi ses en kväll. Det är exakt samma sak med Paulina och Mikaela. Gud vad vi skrattar! Haha!


Älskar er tjejer!!


Måste ses mer tjejer!!!....jessica ville festa. Jag kan tillochmed tänka mig att följa med!! Jag som aldrig "klubbar" hihi! Pauo och Micki ni kan oxå hänga på. Vet att ni läser min blogg;)



Kramar i massor!


Inga kommentarer: