torsdag, januari 22, 2009

Torsdag

Jag sitter här, har duschat länge i kokhett vatten. Har smörjt in mig i vanilj olja.
Luktar ljuvligt!

Imorgon ska jag till Smärtläkarn(tandläkarn) och ta bort mina stygn. Hoppas det ska se ut såhär nu! Vill kunna sätta in min tandprotes jag har i den luckan. Just nu ser jag ut som en femåring som tappat en av framtänderna. Och jag läspar sådär sött när jag försöker prata...(eller inte)!

Min protes trycker när ja provar den nu, och dom har sagt att den absolut inte får trycka. Så OM jag kan ha protesen så ska jag in till stan och kolla vårkläder!!
Ja ska gå runt till lite godisbutiker och kolla efter sockervadd! MUMS!
Sen ska jag äta MAT, inte mosad potatis, eller sönderkokade grönsaker med ett kilo smör i.
Jag ska äta, tugga och bita! mmm!

Jag hoppas verkligen att allt går bra imorgon även om jag kommer få ont när dom tar bort stygnen. Men det är bara att andas så blir det bra=)

Ska snart nana...

Nattinatti

Inga kommentarer: