måndag, januari 05, 2009

Monday

Jag fick reda på idag att ja kanske ska få ha en hund typ varranan helg. Vilket hade passat mig perfekt!..Hoppas det blir så, oj vilket lyx liv den ska få leva. Låånga promenader i skogar och massa lek. Hoppas det blir något. Kan hända att planerna ändras nämligen.
..........................................................................................

Jag sitter här och lyssnar på musik. Har så mkt bra låtar nu att ja dööör. herregud. Helt underbart. Musik var bättre förr, så är det bara!

Jag ska snart på bio, kolla på Yes man!

Kul när folk komenterar förresten! Fortsätt med det. Alltid lika spännande att läsa vad ni skriver(Spännande när okända människor skriver)
Roligast är när folk har läst igenom min blogg helt och hållet och komenterat på något från flera flera flera månadersen. DET ÄR KUL. För då har den personen suttit och läst och bläddrat igenom MIN blogg. hihi. Jag har ju denna för att skriva av mig...jag är nog mitt största fan. *skratt*. Jag kan sitta och läsa mina inlägg hur många ggr som hälst. Kollar mina videor osv. Jag är ingen telefon människa, jag är bäst på att skriva av mig och mina känslor.
Visst dom som känner mig, jag är en pratkvarn när man pratar med mig. Men ja föredrar att skriva.

Jag kan ha lite dålig svenska och massa chattspråk men detta är min sida, min stavning, hahhaha!

Jag KAN skriva bra om jag bara vill. men här skriver ja hur jag vill.

Men har märkt att det är många som gillar den och följer den. SKITKUL!

pussss

Inga kommentarer: