onsdag, januari 21, 2009

Resa?

Resa Resa Resa!?!?!?!

Hur blir det?!
Måste iväg två veckor i sommar, så är det bara.
En vecka = Pressar sönder mig för att ens se brun ut när ja kommer hem, NOT GOOD.
Två veckor = Varsam solning med massa creme. Thats better for my skin!


Men ska man ta Wellness hotell / 5 stjärningt hotell? har ju råd med det?
Men kommer ja trivas? Prydda folk med snygga kläder.
Jag är ju på semester för att vara utan smink, äta massa gott och inte tänka på hyffs(haha).
Jag som knappt trivs på NK, kommer ja trivs bland "samma slags folk" på min semester då?
(Sorry, NK har inte behandlat mig väl dom gångerna jag varit där, "Hatblickar mot medelklass tjejer" står nog på deras anställningskrav.)

Eller ska jag ta en vecka på 2 olika ställen?
Lite billigare ställen där ja kanske har råd att shoppa lite mer, eller unna mig saker som manikyr och parasoll på stranden?

Detta gör mig galen. jag har blivit proffs på priser och hotell. Men jag är snål, samtidigt som jag vill slösa. har 15 tusen lagt för resa. Varför ska jag snåla??? Blir så trött. ja har ju råd, men den där EKONOMISKA Julia kommer fram.
-Spara pengarna julia , spara! Till hund, till lägenhet till bil. resa kan du göra sen.
Men är det att leva i nuet? Att ta alla sina pengar och spara. Jag har ju knappt använt något av mina löner. Allt är på sparkonton till olika saker. Jag tog ju studenten i maj, och det ända jag gjort är att jobba. Inte unnat mig något.


NU FAN ÄR DET DAGS.
Eller?

Inga kommentarer: