tisdag, januari 27, 2009

Känslomässigt(Störd!)

Åh! *ledsen*

Kom nyss från träningen. Borde inte gått dit.

Jag gick på mitt vanliga pass som jag klarade galant förrut.
Körde på som jag gjorde förrut på hennes pass...som om jag var vältränad och tränade varje dag.
Efter 10 minuter hade jag håll och det smakade blod i munnen. Det märktes så väl att jag inte tränat på 3 månader, bara ETT yoga pass. Klart som fan ja sög röv.
Kunde EN armhävning idag, kunnat göra 5 ( skratta ni, men för mig är det bra jobbat)

Jag stod ut 30 minuter, sen började ja gråta! Gick hem och nu sitter jag är och deppar.
Jag tycker att ja ser ut som en man i träningskläder, helt platt och ful överallt. utan vid magen. Den är fläskigaste punkten på kroppen och större än mina bröst. Snyggt Julia!

Jävla skit

Inga kommentarer: