lördag, mars 06, 2010

Bilder från igår..

Kvällen igår va riktigt trevlig. Goa tjejer och jag hittade en kissemiss somjag gossade med massor. ÅÅhh! Mys.


Vi var i Tuve hos Sandra och sen drog vi alla till Nivå. aldrig varit där. Det var bra! Grym musik!!!


Drog från stan vid 01.30 tror jag. DÅ var jag nöjd. Fick en Dagens av Paulina och det var de enda jag drack *klapp på axeln*

Så de va lagom att dra hem, var på strålande humör. =)


Här har vi tjejerna. Från höger - Alexandra, Vanessa, Carro, Lena, Paulina, Sandra, Lena och Karin. Sandra och Lena

Jag och barndomsvännen Paulina.

Och älskade lilla plutten LIMA.


En fin kväll blev det.!! =) tack tjejer!!
Nu blir de bio med grannen. Jim Carreys nya! Ciaaaoo!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej julia :) jättebra blogg! Vill testa att baka kakorna du gjorde på alla hjärtans dag, ser så gott ut! har du recept eller vet du om det finns nånstans på nätet, eller vad den heter ? :) ta hand om dig!