onsdag, mars 03, 2010

Heeeeej , gud vad trevligt!!

Jaaa, min träningsverk är tbx!! Härligt!!

Körde på hårt igår på Cirkelfyset, mer än vad jag brukar orka.. vet ni varför??
Jo för att det var nämligen GYMLEDARUTAGNING på passet!! Fattar ni!?
Ca 20 killar, varav 10 va råheta!!! Jag som hade en sjukt kass dag igår utseendemässig, kände mig svullen och dassig. TACK lixom! ;)

Ne men det var en fröjd att se dom killarna, Kirsi och jag skrattade lite, detta var ju grymt ovanligt!! Men en rätt go surprise :P
Ögongodis är ju aldrig fel att se på när dom kör slut på sig inför dommarna!!!

Nu sitter jag hemma hos Pepe i hans morgonrock. Drog till han igår vid 21-tiden, vi kollade CougarTown, fyfan vad vi skratta!!!( er som inte vet vem Pepe är, så är han min goa granne som jag drar till titt som tätt)
Innan de såg jag Dating in the dark, det var fan med det roligaste jag sätt. Jag kommer sitta varje tisdag kl 20 och kolla hela kvällen på alla grymma program. Lätt!!
Han har gått till jobbet vid 06.00 och jag sov till 9.30. Härligt!!!!!
Drack lite te, rostade lite mackor, och är inne på min andra tekopp nu och ska sätta mig framför tv och kolla Efter 10 med Malou. Älskar det programet, massa diskusioner. !!

Ha nu en go dag!! Jag längtar till Spinningen ikväll, jag har fått med mig Pepe. =)

Kraaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är cirkelfys för ngt? :D det har ja aldrig hört talas om.. vad gör man?:D

Julia Hagman 22 år sa...

Hej !=) Det är ett specialpass Friskis och Svettis har. Det är 9 stationer med olika saker vid varje. Joysticks, skivstång, stepupbräda, bosubollar, pilatesbollar och vikter. 3 varv går man stannar i varjje station 45 sekunder. SKEEET jobbigt. Men grymt pass som gör igenom hela kroppen. Man är slut efter första. Sen har man 2 to go, så de är grymt ansträngande ;)