lördag, mars 20, 2010

Strålande strålande humör..

idag...Helt fantastiskt!!

Jag vaknade kl 06.15, då mamma syrran och pappa pratade högt. Dom gjorde sig redo för landvetter och gran canaria*dom jävlarna*
Syrran skulle köra dom, och de babblades på för fullt. Jag gick ut och kramade om dom, och sa hejdå. Gick in för att försöka somna om, och de kunde jag efter en timme. Sen ringde kl 09.00 och jag fixade mig och åt en go frukost och begav mig till Friskis och Svettis. Där var de fullt av underbara barn som skulle ha Barnlek med deras föräldrar och en ledare. Spinningsalen är mittemot och jag kollade på dom hela timmen jag kämpa på cykeln. Heeeeelt underbara. Dessa små underbara människor. Vad dom kan göra mig glad...Dom gjorde min dag. Jag blir glad i hjärtat också att föräldrar tar med sin barn på detta och gör en insats. Barn ska röra på sig och dom lär sig mycket av "Barnlek", mer än man tror. Kordination , ge-och-ta, att vara tyst när man ska, härma någons rörelser osv.Skit bra!!

Jag ska hem på myskväll till syrran sen, och 2 andra tjejer och lilla Saga(hund). Ska bli så mysigt!!

Idag ska jag bara ligga i sängen och ha det gött!! Benen är som cementblock. Härligt på ett sätt =)

Nu blir det lunch..Puss på er!!!!

Inga kommentarer: