måndag, mars 29, 2010

Vafan Julia!

Jäkligt onödigt att jag gick och träna idag.
Varit helt dåsig idag, kännt mig febrig och seg. Ögonen har runnit och näsan har varit bullsig och snorig. Men jag hittade Otrivin Comp(som för övrigt är en GUDAGÅVA, helt klockren, knappt kännt mig förkyld i näsan)

En efter en av barnen fick feber idag, och jag vet inte hur många små rinnande näsor jag torkat idag, och dessutom tappat räkning på hur många barn som suttit i mitt knä och gossat in sig i mig och velat fly ifrån sin feber..(INGET slår den känslan, att känna sig behövd, älskad och omtyckt) Det kan få ALLA att må bättre för en stund. =)

Idag när jag vaknade, var jag hängig och kände mig grymt sliten. Men jag powerwalkade snabbt till jobbet och möttes av min going kollegor och barn. Hade en hettsig dag, men bra.

Efter jag stängt dagiset så gick ja till F&S och körde på mitt vanliga spinning-pass med going ledaren Karin. Jag stog upp hur mycket som helst. Underbart!! Saknat adrenalinet, speciellt när hon skriker att det är 13 min kvar och det menas med dom BÄSTA underbaraste låtarna att spinna till..., ÄLSKAR rushen i kroppen och energin som vill skrika ur mig. 4 minuters hård uppförsbacke körde dom andra, jag körde på 13 min av dom, ståendes(!!) Och tro mig, jag var närmre blå i ansiktet och det var så sjukt härligt!!! Var så stolt.
Men Julia, alvarligt, hur jäkla klyftig är du på en skala??!! En dag som DENNA? jaja , gjort är gjort och jag älskade det, så det så ;)

Nu dricker jag massa gott lemon-te med massa honung och mjölk, mot min hals. Har papper brevid mig i sängen som jag torkar ögonen med då och då..jäkla förkyldning !! haha =D

Nu blir de prat med massa goa på msn. PUSS!!!

Nöjd Julia trotts allt, med ben TUNGA som cement..Men who cares? ;)

Inga kommentarer: