söndag, mars 28, 2010

Bloody sunday

(Bild från igår natt)
Vad ska jag säga? Känner att jag har mycket att prata om. Men inte orkat riktigt.
Nu har jag varit ensam en hel vecka, varit jätte skönt men sjukt ensamt ändå. Jag är ju en riktig mamma-sucker. Är jätte mammig och vi fnissar alltid ihop på kvällarna. Så det jag saknat jätte mycket!
Men positiva saker har varit att jag haft de nerdraget i vardagsrummet. Jätte skönt, kunna gå typ naken och sleten utan att grannarna ser. Mamma skulle aldrig, aldrig har det nerdraget :P, det ser ju så fult ut för grannarna. Hahahaha Medans ja skiter i grannarna och njuter hur mysigt det är med lite mörkt ibland. Vi har ju gigantiska fönsterparti, så halva nerdraget är skit mysigt!!
Sen har jag lagt jackan i fotöljen i vardagsrummet det första jag gör när jag kommit hem. Ingen mamma som var där och skällde på mig för det ;) Sen har jag diskat när jag vill, efter maten inte innan. Damsugit när jag velat och njutit av att vara bara jag. Och tro det eller ej, jag har hållit lägenheten super fin och fresh.
Vad konstigt att man blir mer vuxen när mamma är borta?
... Tåls att tänka på! =)
Jag längtar till träningen. Nu är jag superförkyld, från halsontet har nu en förkyldning brytit ut.. *suck* Men så är det. Bara att gilla läget och se det som en välbehövlig vila från mitt tränings-liv.
Nu blir de ompyssling av min navel som i sin tur mår lite sådär. Jag har slarvat *skämms*
Att jag aldrig bara kan låta något va??!! Hur svårt kan de va julia.
Nu, Tv för hela slanten och Brunutansol(BUS) spraytanning.
Vi hörs. Pusss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: