fredag, mars 05, 2010

VOLUME!

Ibland undrar jag vart jag fått mitt hår ifrån. Vissa dagar är de spikrakt och många frågar mig om jag plattat det. Nej svarar jag då. Vaknade så!
Men vissa dagar, som denna. Då ja ska ut på kvällen. Då bannemig läggar jag ner tid för att försöka få det fint. Jag har grymt platt huvud där bak så idag drog jag i styling/voulume gel i och blåste det uppochner. Och jäklar vilket svall...mitt självfall kom fram som en sol.
Använt det förrut. Men idag blev det tok snyggt. Synd att ja ska spinna sen och förstöra det med toffs. Men jag får hoppas det inte förstörs helt!

Jag som avundades Sarah Jessica Parkers hår igår på tv. haha. Jag har ju fasiken som henne idag!!

Tackar och pussar på Kusinen JessicaSalong Självfallet inne i stan. Hon är grym. Det blir så lättfixat och perfekt slingat!!! Nu gör salongensnamn sig perfekt. Mitt självfall är i goda händer.

LOVE!!!
Nu ska jag shoppa o spinna. PUSSSS

Inga kommentarer: