torsdag, mars 11, 2010

Heej hej heeemskt mkt hej!
Haft en SUPER skön dag. vaknade vid 9. Fixade mig och käkade frukost. Drog sen till stan och mötte Paulina. Hon skulle tatueras i Majorna hos Ellen. Jätte proffsig tjej och super go. Dit ska jag gå och fixa min fjärill och en till jag vill göra. Ellen Westholm på Facebook. Kolla in bilderna!! underbara!
Efter tatueringstiden så drog vi till Saluhallen och kollade, åt sen lunch på Yummy och köpe lite gottit på vägen hem sen. Baklava och massa goa nötter och coccos. *FY MIG* Men det fick bli så idag. Jag drog sen hem och har suttit och myst här ett tag i sängen. Jätte härligt!!!
" Flyger med egna vingar"
Ellen och Paulina..Hon somnade nästan, inte riktigt vettig den där kvinnan hahahahJag kollade igenom minst 20 tidningar. Underbart. Konst!!!!

Nu blir de träning!!!!!

Inga kommentarer: