söndag, mars 21, 2010

Heej goingar!!

Jag har haft en jätte bra helg.
Humöret har varit som en jojjo, men inget ja kan göra något åt.
Är så ibland för oss tjejer, tyvärr.
Har inte haft lust att dra till stan som jag lovat, eller luncha som jag oxå hade lovat. ( Numera lovar jag inget fan)
Vet inte varför mitt humör växlar, har la med att göra att jag har FÖR mycket runt mig just nu.
Jobb-problem, penga-problem, kompisar som bryter med sin partner, ensam hemma i en vecka, börja körskola, kompisar som mår kasst, osv osv osv osv.
Det känns lite mycket. Och de märks på mig...

Igår, lördag var det myskväll hos syrran med några tjejer och Saga den goaste vovven. Åt massa gott, fick en favorit choklad. Helnöt och russin(brukar aldrig gilla russin, men jisses vad gott). Såg på filmen Brothers, skit bra film verkligen!!!! Värt att se verkligen!! Hände saker hela tiden!

Idag har jag möblerat och varit på roadtrip med amanda till Ikea som var stängt när vi kom, tog massa roliga kort på amanda, skratta så vi grät. Skönt att ha henne, världens roligaste!!! Love u!

Blev ingen träning idag, möblerade om mitt rum och rensade kläder istället. Blev en hel ikea-kasse som for ut full med kläder. SKÖNT!!! Bort me skiten!! Meckade även med bilen som är lite trasig vid dörren. Jag är ju bara för grym. 2 skruvmejlar och oljiga fingar senare så va den lite bättre, men pappa får dubbelkolla den sen när han kommer hem.
Ibland är det bra att vara pillig och händig =)

Här har ni mej idag =)


Syrran i bilen, en vanlig syn, hahahah Och syrran igår med Sagisen..


Finns på Lidl, mumms!!

Nu blir de mys i det finaste rummet ever!!!

Tack Amanda för hjälpen..Obeskrivligt tacksam!!


Inga kommentarer: