söndag, mars 14, 2010

Situation: "Ken-dockan"

Fasiken alltså. Jag har satt mig i en knasig situation. Usch alltså!
Jag nämner inget namn, ifall att han googlar sig själv eller nått och läser detta. =)

Såhär ligger de till, varje söndag är det en spinning-ledare som gör mig till den mesigaste, knasigaste och den löjligaste människan på gjorden.
Han gör mig fipplig, flummig, fnissig, nervös, och sjukt obehaglig i hela kroppen!!

Jag kan knappt flörta, vet inte hur man gör, jag suger på det, men visst jag kan nog ge lite blickar och fniss ibland som kan uppfattas att jag verkar grymt intresserad. Men sån är bara jag, och oftast så stämmer det in. Jag är i många fall, väldigt lätt att läsa av om man säger så.

Jag är intresserad av honom, det kan jag inte ljuga om, är där en kvart innan för att vila ögonen på honom, vill bara hoppa på honom om jag skall vara brutalt ärlig!!! Jag älskar att han är blyg också...det gör han mer sexig. Passar hans utseende...
Jag blir galen snart. Denna mannen ser ut som en Ken-docka !!!

Älskar hans låtval, hans val av ord, hans fniss han gör när han märker att vi kollat ett tag på varandra utan att blinka..älskar att när vi strechar så lyckas han hitta mina ögon emellan allas cyklar och ben. Och där stannar våra blickar ett tag.
(Tänk om jag läst av han fel?, och han bara stör sig på mig, då är detta sjukt jobbig situation, hhahah)

Jag försöker hitta ett ställe där han inte ser mig så väl, längst bak, på sidan, i mitten osv allt för att försöka få fatt om vad han känner för mig. Men oavsätt vart jag sitter, och varje gång jag lyfter huvudet så är hans ögon på mig. När vi ställer oss upp under passet i de olika positionerna så går hans ögon en "rond" på mig och mitt hjärta bara rusar iväg..

Detta gör mig såååå mesig. Det finns inget värre än dessa situationer..Jag vet inte vad jag ska göra av mig själv, tappar vattenflaskan, tappar skruvmejseln till cykeln och jag möter hans blick ca 100 ggr per pass och jag viker undan snabbt som tusan varje gång.
För tänk om han INTE gillar mig?!, då blir de hela mkt jobbigare. Fan alltså, hahah.

Idag testade jag en ny plats. I mitten längst bak. Har suttit på sidorna de senaste. Då har han haft huvudet åt mitt hål hela passet. Men idag var de inget vridet huvud, idag var det avslappnat frammåt, och bara....på mig. Han tar en vända på alla under passet, men stannar alltid på mig.

Jag får en känning att han också är intresserad, men hur ska jag vara säker?!
Jag känner mig sådär fånig just nu, som en som berättar för sin mamma att man fått sin första mens, elller pojkvän eller kyss. Jag dör av pinsamhet innombords. Kinderna blir rosiga och jag får handsvett.

Längtar till nästa söndag...



Inga kommentarer: