måndag, oktober 04, 2010

Början av veckan.

Hej fina ni!

Måndag, fina fina måndag. Älskar det!!
Kl 07.00 ringde min klocka. Hade ett missat samtal och ett inspelat meddelande. Det var jobbet som ville ha in mig tidigare. Där försvann den sovmorgonen med frukost på sängen och mys med tändaljus.
Så upp,  fixa mig och käka. Sen drog jag med mamma, hon tog vägen om och släpte av mig.(Tack!)
När jag stiger in, möter jag en nyvaken Jessica(min barndomskompis) , hon hade med blivit panik-inringd som jag. Sååå kul att få jobba me henne. Vi prata och skratta hela dagen. Kanske inte de bästa fröknarna/vikarierna. Men det har ALDRIG hänt på 2 års tid att jag fått jobba me ¨någon jag känner. Så kul!!

Hem och byta om, käka lite mat och dra till träningen.
Gick så sjukt bra!!! Ökade i några muskelgrupper. *stolt*

 Still there, kämpar på med mina armar.;)

Hoppas ni haft en kanon måndag, som jag haft!!!
Ser fram emot denna veckan. Blir spännande och kul. Känslan säger det!!
Pusssen

Inga kommentarer: