måndag, oktober 25, 2010

Lovely sunny Monday

Hej alla!

Mycket med jobbet nu. Jobbar och står i.
Är sjuk som en gnu. Ögoninflamation,förkyld och så ont i halsen att jag inte kan svälja.
Vetefan hur jag lyckades få allt på en och samma gång. :( Tyypiskt.
Men jag har haft turen med mig, var ledig 2 dagar, då fick jag ögoninflammationen och kunde i lugn och ro gå till VC för att fixa antibiotika. Nu igår fick jag så ont i halsen att jag inte kunde äta eller svälja. Halsfluss trodde jag ja skulle skippa då jag tagit bort mandlarna. - Men detta var minst lika jobbigt.
Vaknade kl 05.30 av att kroppen skrek av smärta, i detta fallet HALSEN. så svullen och smärtfull hals.
Sköljde med ett bedövmingsmedel och tog smärtstillande. Kunde somna om till kl 11.30. Börjar kl 14. Och nu kan jag äta och svälja. frossar i mat nu. Så hungriiiig.

Men som sagt. turen ligger hos mig att jag börjar de tiderna jag gör. Imorgon är jag ledig med, hehe.
Härligt när man är sjukis.

Längtar efter att lönen ska komma, och att ja ska bli frisk så jag kan träna. =)
Ni får ha det så bra nu, pusss på er!!!

Inga kommentarer: