söndag, oktober 17, 2010

Sunday

Hej Alla Fina.

Uppdatering av jobbfronten - Dagens känsla är: FÖRVIRRAD!
Mkt att ta in, fått lite skäll av nära och kära att jag har för höga krav på mig själv. Men det har jag verkligen inte. Kom dit och kunde noll, har ingen erfarenhet av detta,  men slängs in i projekt som är omöjligt för någon ny att klara av. Men jag Jag har rätt inställning hörde jag igår, rätt mognad och intresse för jobbet. Så det är en stor komplimang för mig att höra.

Så efter lite skäll  av en personal efter gårdagens jobb(som förövrigt blev en kanon dag, jobbade med den coolaste kvinnan jag träffat. All respekt till henne. KUNSKAP och värdighet står hon för. Coolt. Lärde mig allt av henne.) för att ja inte kunde deras sortiment, eller var dåligt påläst sååå..
sitter jag nu med utskrivna beskrivningar av tårtor, bröd, kaffebröd, bullar/frallor, och praliner. De tar aldrig slut.
Jag förväntar mig inte kunna allt. Men iaf få ett hum. Känns som jag ligger på botten i en stor fet bassäng. Jag kan omöjligen komma upp till ytan för att ta ett djupt andetag, jag kan omöjligen simma till kanten för att snabbt hålla mig övanför ytan och samla mig, jag måste kämpa här nere nu för att kunna komma upp. Hitta små små vägar till kunskapen att kunna fixa detta.

Jag tår åt mig tipset att läsa på tills öppningen av cafet är. Så man inte står där helt omedveten av vad vi säljer. Ska bli spännande att se hur allt ser ut, är upplagt och inrett. Spännande.
jag kommer lägga upp erbjudanden och uppdateringar här, så ni hänger med i svängarna. Ni kommer inte bli besvikna, detta företaget är ta mig fan de grymmaste jag skådat och upplevt. Helt fantastiska. Allt är handgjort, som konstverk. Kollegorna är proffsiga, trevliga, snygga, charmiga, KUNNIGA och älskar sitt jobb. Ska bli spännande att se hur allt blir i det nya nu. Som sagt uppdaterar er så snart jag vet mer.

En fråga, hela familjen tycker jag ska jobba i mina brillor, just för att jag är snygg i dom och att jag ser som en kratta utan dom. vad tycker ni? Ja eller nej?
Hey there papers. 6 sidor. Ingridienser, olika lagren på tårtorna, gluten, lactos, sockerfritt, nötter, nötfritt, surdeg, grova bröd, halv grova, ljusa, priser, erbjudanden.
Kommer inte kunna 90% av de, men jag har iaf ett hum av några saker. nu kör vi!

Jag hoppas ni har en kanon söndag.
Jag är lite snorig och ömm i halsen, så kurera mig med cvitamin och te. Pia och Rolle kommer hit 17.00 på middag. Det blir julias Fajitas ;)

Pusss

Inga kommentarer: