söndag, oktober 31, 2010

Lördagen.

Jag och min lilla rödtott B var ute på gallej i helgen. Jätte kul. Thaimat, lite grogg och 2 förfester han vi med. Hem vid kl halv 01 och nöjda. Massa nya människor och kul att umgås med sin nyfunna vän och kollega.

Min rötotta.
 Världens underbaraste värdpar DAVID och SARA som hade en födelsedag/inflyttningsfest.



Helt fantastiska är dom. Jag och Beckisen minglade runt med deras föräldrar och vänner innan vi drog. Härligt med goa människor. Som Becka(örebroaren) säger. Bara göteborgare som är så. Lätta, glada och allmänt trevliga. Kan hålla med...oftast. =)

Kollat Välkommen Hem och Ensam Mamma söker. Sååå fina prograam!!!
Puss på er.

1 kommentar:

Beckis sa...

O goast o finaste gbg:arn heter Julis<3! du är en sådan glädjespridare gumman, en helt underbar och vacker ung dam är du, dont forget that honeybun<3!! hoppas lediga dan varit myyyyysi jag håler tummarna för dom sista två procenten om det är vad jag tror det är;)
xoxo pussar till dig vännen!!